כתיבת תוכן לאתרים

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

בין אם יש לכם עסק קיים ובין אם אתם עסק וותיק ופעיל, אתם חייבים שיהיה לכם אתר אינטרנט ייצוגי, בו מופיע תיאור אודות העסק, מי אתם, מה סוג השירותים שהעסק נותן, תמונות ועוד קטגוריות שונות.

אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור החשוב ביותר שהעסק שלכם צריך ומהווה כלי שיווקי קריטי שכל עסק חייב שיהיה לו!

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

אז עכשיו, לאחר שחידדנו את חשיבותו של אתר אינטרנט לעסק, נחדד על חשיבות כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט.
זה אולי מובן מאליו שבכל אתר שאתם גולשים בו, יש תוכן כתוב, מסודר, מותאם לפי קטגוריות. אז נספר לכם כי ההפך הוא הנכון, שכן, ישנם בעלי עסקים המקלים ראש באיכות התוכן לאתר שלהם, כותבים אותו בעצמם, או מעבירים לבן משפחה "שיודע לכתוב יפה", שיעשה את עבודת הכתיבה,  מה שאולי מוזיל את העלויות אך באותה, הנשימה עלול "להוזיל" את איכותו של האתר ברמה הקידומית/ שיווקית שלו.
את התוכן האיכותי, המקצועי הנדרש לאתר, כותבים אנשים המתמחים בכתיבת תוכן לאתרים, מכירים את חוקי המסגרת ופועלים על פיהם, למשל:
* נושא המאמר.
* אורך מאמר.
* פיזור מילות חיפוש / ביטויים לקידום אתרים אורגני ושילובן באופן טבעי בטקסט.
* סגנון כתיבה מותאם לקהל יעד.
ועוד חוקים שונים נוספים,  המועברים לכותבים מאת בוני האתר או המקדם השיווקי.

כתיבת תוכן לאתרים- איך מתחילים?

כמה מלקוחותיי הגיעו אליי עם אתרים נטולי תוכן כמעט, או עם תוכן ברמה נמוכה ולא מותאמת, וביקשו לבחון מה ניתן לעשות כדי "להרים" את האתר.
לאחר בחינה וניתוח, נדרש מילוי תוכן חדש ומותאם לקטגוריות שמופיעות באתר.
בונה האתר או המקדם מעביר לכותב התוכן הנחיות ספציפיות לכתיבה אשר יסייעו לקדם את העסק "מאחורי הקלעים", ותדמית חדשה מתחילה להתהוות לאתר ולעסק.

כמה מאמרים צריכים לכתוב לאתר ?

לרוב נדרשת חבילת תוכן חד פעמית של 10-15 מאמרים באורכים משתנים ( 300-1500 מילה לערך) ולאחר מכן יש לחדש את התוכן אחת לכמה שבועות או חודשים.
כאשר התוכן מותאם ומקצועי, יכול המקדם לעבוד בצורה יעילה ומדוייקת יותר ולהצליח לקדם את העסק שלכם ברחבי הרשת באופן מיטבי.

כיצד כותבים לאתרי אינטרנט?

שמעתי רבים שטענו כי הם יכתבו בעצמם לאתר העסק, שכן, זה ה"בייבי" שלהם והם מכירים אותו הכי טוב. לאלו אני מבקשת לומר כי הרגישות לעסק ברורה ומובנת, אך כאן בזירה הדיגיטלית, חשוב לדבר את השפה ולציית לחוקים של מנועי החיפוש השונים, ואם בעל העסק לא מגיע מתחום הכתיבה לאתרי אינטרנט, אזיי מוטב שישכור את שירותיו של כותבת. תוכן מקצועי שתכתוב בעבורו.
הכתיבה עצמה היא תהליך מתמשך שתמיד מתחיל במחקר. מחקר כללי של הלקוח/ בעל העסק ומחקר עמוק ומדויק באופי העסק.
שיטוט באתרים מתחרים, כתבות וסרטונים ביוטיוב מהווים חלק נכבד במחקר וביציקת התבנית הראשונית למאמרים המיועדים.
לאחר קיבוץ כל המידע הנדרש, מתחילים למלא את התבנית בהתאם למחקר שביצענו, כמו גם, לחוקים ולדרישות בהן נדרשנו לעמוד.
המאמר המוגמר עובר בדרכ' "סיבובי הגהה" (לרוב בין 1-2 ) כאשר הלקוח מתבקש להתייחס לשגיאות הקשורות לעסק עצמו/ טעויות כתיב/ פיסוק, וזאת מבלי לשנות את התבנית ומבנה המאמר, שכן הוא בנוי באופן מותאם להגדרות הקידום.
עם סיום התיקונים, מועבר המאמר אל המקדם להעלאה לאתר, בקטגוריה המותאמת.
האתר שלכם מתחיל לקבל צורה ואופי, בעל ניראות מכובדת ושיווקית.

לא סתם אומרים – תוכן הוא מלך- זה נכון בהחלט ומוכיח את עצמו בכל אתר ואתר שרוצה להצליח!

רגע לפני שנסיים, חשוב לומר כי כתיבת תוכן מקצועית, תשדרג את האתר שלכם הן מבחינת ניראות והן- וזה הכי חשוב- מבחינת הרחבת וחשיפת הפעילות העסקית שלכם, לקהל גולשים רחב במיוחד שירצה לקבל מכם שירות, או לרכוש את המוצרים שלכם. השקיעו בתוכן איכותי. תמיד! 

צרו קשר כעת לכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, אשמח לעמוד לרשותכם.

להתראות בין המילים . שלכם .

דפנה.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט - בשביל המילים