תוכן מדויק יעיף את העסק שלך!

כתיבת תוכן טובה, יודעת להתאים את עצמה לכל תחום בו היא צריכה לבוא לידי ביטוי ולעיתים אפילו להפיח חיים בעסק באמצעות המילים. משימה לא פשוטה בהתחשב בזה שאני לא מכירה לעומק את הנפשות הפועלות ואמורה תוך כמה שעות של שיחה,

לדעת לטוות את החוטים באופן בו אפילו העסק המשעמם ביותר, ישדר שמחה, חיות וורלוונטיות לקהל הקוראים.

לאורך שנים רבות, עבדתי עם ומול אנשים וכמו שאין אחד דומה ו/או משעמם בעיניי, כך גם התייחסותי ללקוחותיי- הכל שאלה של הגשה וניראות. אם התוכן כתוב היטב ומוגש בצורה רעננה וזורמת, כך גם העסק שלך ירגיש.

אז איך יוצרים את אותו התוכן שיעיף את העסק שלך?

ראשית, עבודת מחקר על העסק ועל האדם מאחוריו.
הגדרת קהל היעד- אל מי התוכן אמור להיות מכוון, את עינו של מי אנו אמורים לתפוס? בהתאם לכך ייקבע אופי התוכן.
ככל שנגדיר מטרות מדויקות, כך התוכן יהיה מוצלח יותר, חד וברור ללקוח הפוטנציאלי.

כתיבה טובה היא כזו שמתחברת לבעל העסק (אלייך)

ה – ק – ש – ב – ה.
בעידן האינסטנט שבו אנו חיים, אין זמן לשום דבר, בעיקר לא להקשיב אחד לשני. חלק בלתי נפרד ממני ומאשת המקצוע שאני הוא הקשבה. לכל אדם, ודבר מסביבי.
אני מלקטת מילים וטונציות ומתרגמת את התחושות אל הכתב. כשאני יושבת עם לקוח על כתיבת התוכן, ההקשבה היא כלי מופלא לדייק את המסר ולכן ככל שאדע יותר על מי שעומד מאחורי העסק, כך הקשר בינו לבין התוכן יהיה הדוק ומותאם לצרכיו.

סוגים של עסקים. סוגים של אנשים. סוגים של כתיבה

הסכמנו קודם שלא כל האנשים דומים וכך גם העסקים ובהתאמה גם כתיבת תוכן לעסקים משתנה בכל פעם מחדש. לא תמיד המטרות של הלקוח זהות ועומדות בקנה אחד עם ה"תבניתיות הכתיבה העסקית" ודווקא מחפש כתיבה עגולה וזורמת, קלילה ומחויכת יותר מזו המעונבת שרואים כמעט בכל האתרים. כאן היצירתיות פורשת כנף ועפה גבוה יותר ולטעמי, מותירה אחריה את החשק לעוד.

מסקנה

לפני שאתם מתחילים לחפש אנשי תוכן, חשוב שתדעו להגדיר מי אתם ומה אתם רוצים שהעסק שלכם ישדר ללקוח הפוטנציאלי ורק אז חפשו את אותו כותב אשר ידע לחבר בין העסק לביניכם בצורה המיטבית.

​להתראות בין המילים,

שלכם.

​דפנה