מסר מניע לפעולה

הגיע הזמן להניע את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה!
אז הנה אנחנו כאן.

עברנו את הקורס, דברנו עם מי שצריך, אנחנו מסתובבים בחוץ, מדברים עיצוב, נושמים עיצוב אבל מה???

לא קורה עם זה כלום, תכל'ס.

מה עושים?

כמעצבי פנים/ כל עצמאי, אנו רוצים שהלקוח הפוטנציאלי שלנו ישכור את שירותינו, קרי, אנחנו המוצר.

והיות וכך אנו צריכים לפרסם אותנו/ את העסק שאנחנו בתקווה שע"י חשיפה ופרסום יגיעו אלינו הלקוחות.

האמנם????

אז על זה בדיוק רציתי לדבר אתכם בפוסט. כיצד לגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, הרואים את הפרסום שלכם לנוע לכדי פעולה- פעולה שתקדם אתכם לקשר/ פגישה/ טלפון/ סגירת פרויקט.

איך עושים זאת?? איזה יופי של שאלה 🙂

ועכשיו ברצינות.

כאשר אתם רוצים לפרסם מודעה על השירותים שלכם בין אם בפייסבוק או בכל מקום אחר, אתם רוצים להביא את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה- לגרום לו ללחוץ על כפתור/ קישור/ יצירת קשר אליכם/ אתכם, מה שיוביל בסופו של דבר לפגישה ממשית.

על מנת לעשות זאת נכון, הכירו בבקשה את 10 הכללים לכתיבת מסר/ מודעה פרסומית שתניע לפעולה.

 

 

 

מעצבת פנים בצפון

נושא בשורה קונקרטית מנוסח בשפה דיבורית

שירותי תוכן

תיאור בעיה ספציפית נושא בשורה קונקרטית

שירותי תוכן

בהירות

שירותי תוכן

מכוון לתגובה אחת מתאר שינוי מוחשי

שירותי תוכן

מועבר בגובה העיניים מכוון לתגובה אחת

שירותי תוכן

מנוסח בשפה דיבורית מועבר בגובה העיניים

שירותי תוכן

מעורר אמון קורא לפעולה

שירותי תוכן

רלוונטי

שירותי תוכן

מתאר שינוי מוחשי רלוונטי

שירותי תוכן

קורא לפעולה

זו היתה טעימה 🙂
על מנת לדעת כיצד ממש ליישם, אתם יותר ממוזמנים לצור קשר ולהתחיל לזוזזזזז!!!!!