יוצאים לאור. כרטיס ביקור.

בין שלל הנושאים בהם אנו נדרשים לגעת ולעבד הוא הניירת שלנו.
ההחלטה להיות עצמאי כוללת החלטות מרובות וממוקדות הנוגעות לתחום שלנו, לייחודיות שלנו כאנשי מקצוע והמסר אותו אנו רוצים להעביר.
כרטיס הביקור שלנו.
לכאורה פשוט. נייר איכותי. לוגו (אם יש ועליו אנו מדברים גם בתהליך), צבע/ ללא, טקסט, פונטים ויללה.....מצחיק. אם כך אתם חושבים אני מאד ממליצה לכם להצטרף עוד היום לליווי שלנו, ואסביר מדוע מצחיק, לפחות טעימה.


אז כרטיס הביקור שלכם חברים, הוא אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר שיש לכם באינטראקציות השונות שלכם בדרך.
כרטיס הביקור שלכם הוא למעשה כלי מכירה לכל דבר ומטרתו היחידה (!) היא להביא לכם לקוחות, לייצר לכם תנועה שמביאה עבודה ועבודה, למי שלא הפנים, שווה כסף.
ישנם "חוקים" או נכון יותר לומר המלצות של "עשה ואל תעשה" כאשר אתם ניצבים בפני השאלה של כרטיס הביקור ולכן אני ממליצה לכם בראשיתו של דבר, תנו לעצמכם פרק זמן של כמה חודשים. בזמן הזה נסו להתמקד. נתחו את העסק שלכם, את המקצוע שלכם. מה מיוחד בו ומה מייחד את העסק שלכם משאר התמחרים ומה בעצם אתם מוכרים.
ישנם שיקולים רבים האם להדפיס או לא להדפיס כרטיס ביוקר ויש יאמרו אפילו ש"כרטיס ביקור חלף לו מין העולם. היום כולם ברשת וכך גם אנחנו". ויש גם "כך או כך כרטיס הביקור נזרק לפח מאותו הרגע שסובבנו את הראש, אז למה לטרוח בכלל?"
לא אתווכח עם אמירות שכאלו, כל אחד יודע על עצמו את מצבו העסקי ובהתחככות בשטח המקצועי שלו, יוכל לדעת האם הוא נזקק לכרטיס ביקור או לא.

כרטיס ביקור מפצה על "לקות שיווקית".
בכל פעם שאני מתחילה ליווי אנו נוגעים בסוגייה השיווקית שהרי, בתוך עצמאים עליכם גם לשווק את עצמכם לקהל הפוטנציאלי ומי שלא ניחן ביכולות שיווקיות, יתקשה להתגייס לעניין באופן המיטבי וכאן נכנס כרטיס הביקור.
מעצם הפעולה בה אתם מושיטים את הכרטיס לאדם שמולכם, נוצר מגע. נשבר הקרח (גם אם השכבה עבה) והנה החיוך והושטת היד. נעים מאד.
לא קשה וממש לא מסובך. ישנם כאלו שיתקשו לפרגן לעצמם כאנשי מקצוע ולבדל את עצמם מול הלקוח הפוטנציאלי, מתוך שלל המתחרים וכרטיס הביקור ממלא בדיוק את החוסר הזה. את אותו הרגע בו נוצר קשר העין, עצם מסירת הכרטיס פותחת לכם חלון הזדמנות לתקשורת עסקית. יש על מה לשוחח (על תוכן ועיצוב הכרטיס בפוסט הבא), יש מה לשווק שהרי תו"כ השיחה תספרו גם על עצמכם ועל מה שאתם עושים וכך נוצר הקשר הראשוני שגם על תיחזוקו את אחראים. מאותו הרגע ואילך עליתם על השביל, השביל שיוביל אתכם להיות המעצב/ת שאתם רוצים להיות.
אז אם אתם רוצים לדעת איך ליצור את הזהות המקצועית שלכם ולתרגם אותה לכרטיס הביקור שלכם, כזה שימכור אתכם, צרו קשר עוד היום דרך האתר, השאירו פרטים, ניפגש, נשמיע ונשתמע ויחד נתחיל לזוז!!!

בהצלחה ולהתראות בשבילים,

דפנה

טיפים למעצבים מתחילים